Financieel Medewerker

Je voert als Financieel Medewerker namens The Value Company een opdracht uit op financieel-administratief gebied bij een klant, in dit geval een overheidsinstantie in Noord Brabant. 

The Value Company onderscheidt zich door gebruik te maken van het Personal Management Program – ons carrière begeleidingssysteem – waarin persoonlijke ontwikkeling centraal staat.
Als Interim Professional ben je het visitekaartje van The Value Company. 
Je toegevoegde waarde voor de klant is dat je in staat bent oplossingen te bieden. Hiervoor maak je gebruik van je kennis en kunde om de klant adequaat te kunnen adviseren.
Wij zijn op zoek naar collega’s, die de volgende kernwaarden uitstralen:
–    Ambitie;
–    Integriteit;
–    Sportiviteit;
–    No nonsens;
–    Fun!

Functieomschrijving

In samenwerking met de leden van het accountteam van de klant voer je een integrale, betrouwbare financiële administratie en verzorg je de financiële informatievoorziening daaruit. Zonodig voer je zelfstandig een deeladministratie zoals de projectenadministratie.
Indien je bij de klant een opdracht krijgt bij de sectie Advies, Control en Informatie, dan rapporteer je bij de klant hiërarchisch aan het sectiehoofd Advies, Control en Informatie en functioneel aan de senior financieel adviseur/ teamcoördinator.
In geval je bij de sectie Administratie een opdracht krijgt, rapporteer je hiërarchisch aan het sectiehoofd Administratie.

Vaardigheden

– Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
– Benodigde competenties zijn klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en samenwerken.

Taken/Verantwoordelijkheden

– Ondersteunen (pro-actief) van de senior financieel adviseur/ teamcoördinator en de planning en control adviseurs met betrekking tot financiële vraagstukken;
– Opstellen en verstrekken van managementinformatie van de financiële- en projectenadministratie;
– Aanleveren van gegevens ten behoeve van de voortgangs-, sturings- en verantwoordingsrapportages van het account/ de afdeling en ten behoeve van de lijn;
– Verzorgen van controles op invoer;
– Verzorgen van controles ter waarborging van de kwaliteit van de financiële administratie
(verbandcontroles, afloopcontroles en voortgangcontroles);
– verzorgen van controle van de gegevens in de deeladministratie versus het financiële systeem;
– coördineren, bewaken (en uitvoeren) van de projectadministratie, opstellen en bewaken van begrotingen, signaleren van afwijkingen en maken van afrekeningen;
– Onderhouden projectdossiers;
– Zorg dragen voor de fiscale aangiften;
– Afwikkelen van subsidies;
– Uitvoeren van de interne controles conform het controleplan.

Opleidingseisen

HBO opleiding bij voorkeur in bedrijfseconomische richting (HEAO-be)

Ervaring

– Ruime ervaring met financieel-economische werkzaamheden;
– Ervaring met geautomatiseerde financiële systemen;
– Ervaring met gemeentelijke administratieve en financiële processen.

 

Solliciteren

  • Max. bestandsgrootte: 256 MB.

Scroll down...